Центр моніторингу якості освіти
- Про ЦМЯО
- Завдання центру моніторингу якості освіти
- Основні напрями діяльності центру моніторингу якості освіти
- Контакти
Про ЦМЯО
Про Центр моніторингу якості освіти:
З метою забезпечення моніторингу якості освіти в Національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова було створено Науково-методичний центр моніторингу якості освіти (наказ № 273 від 14 жовтня 2005 року), як структурний підрозділ університету. У лютому 2012 р. рішенням Вченої ради університету НМЦМЯО було перейменовано на Центр моніторингу якості освіти (23 лютого 2012 р., протокол № 7).
Основними завданнями Центру моніторингу якості освіти є:
-організація і методичне керівництво всіма видами робіт, пов’язаними з моніторингом якості освіти в університеті;
- розроблення методики моніторингу з забезпечення якості освіти;
- розроблення інструментарію для здійснення моніторингу;
- соціальний моніторинг;
- координація та підтримка системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників та структурних підрозділів університету;
- проектування на основі матеріалів моніторингу системи управління якістю освіти для удосконалення освітнього процесу в університеті.
Завдання центру моніторингу якості освіти
Завдання Центру моніторингу якості освіти
- Постійне спостереження, збір інформації, діагностика та аналіз:
- змісту освіти, рівня навчальних досягнень здобувачів освіти;
- рівня професійної компетентності науково-педагогічних кадрів та інших співробітників університету;
- інноваційної діяльності в освітньому процесі;
- конкурентоспроможності та затребуваності випускників на ринку праці.
- Формування рекомендацій щодо процедур забезпечення та постійного підвищення якості вищої освіти в Університеті.
- Забезпечення транспарентності та публічності функціонування системи моніторингу якості освіти.
Основні напрями діяльності центру моніторингу якості освіти
Основними напрямами діяльності Центру моніторингу якості освіти є наступні:
- аналіз функціонування та розвитку системи забезпечення якості освіти в Університеті;
- забезпечення постійного цілеспрямованого моніторингу якості освіти в Університеті;
- здійснення координації заходів моніторингу якості освіти в Університеті;
- сприяння підвищенню якості підготовки фахівців в Університеті.
Науково-методична рада університету
Науково-методична рада Українського державного університету імені Михайла Драгоманова є дорадчим органом, cклад якої формується із штатних представників професорсько-викладацького складу із значним досвідом роботи в науковій та освітній сферах на основі пропозицій структурних підрозділів університету та студентських самоврядних організацій і затверджується наказом ректора Університету терміном на 1 рік.
- Основні завдання; функції і повноваження
- Склад
- Секції
- Положення про Науково-методичну раду УДУ імені Михайла Драгоманова 2023
- Типове положення про Науково-методичну раду факультету УДУ імені Михайла Драгоманова
- Порядок розгляду та затвердження наукових і навчально-методичних матеріалів у УДУ імені Михайла Драгоманова
Основні завдання; функції і повноваження
Основними завданнями Науково-методичної ради є:
- вивчення, аналіз, узагальнення досвіду науково-методичної роботи, розробка рекомендацій щодо її удосконалення;
- координація освітньої та науково-методичної роботи на факультетах;
- організація контролю за дотриманням вимог нормативно-правових та організаційно-розпорядчих документів, які регламентують освітню, наукову та науково-методичну діяльність.
До функцій Науково-методичної ради Університету належать:
- вивчення, аналіз стану науково-методичної роботи, контроль якості навчально-методичного забезпечення освітнього процесу в Університеті, розробка рекомендацій щодо їх удосконалення;
- вивчення, аналіз, узагальнення вітчизняного і закордонного досвіду науково-методичної роботи, розробка рекомендацій щодо його практичного впровадження в Університеті;
- експертиза освітніх програм, навчальних планів, програм навчальних дисциплін, програм практичної підготовки, програм курсів підвищення кваліфікації; аналіз результатів впровадження освітніх програм (якість підготовки фахівців, затребуваність освітніх програм тощо);
- координація науково-методичної роботи на факультетах (відповідно до планів роботи Науково-методичних рад факультетів та заслуховуванння звітів Науково-методичних рад факультетів);
- розробка рекомендацій щодо вдосконалення освітнього процесу: проведення аудиторних занять, організації самостійної та індивідуальної роботи здобувачів освіти, форм та методів поточного і підсумкового контролю результатів навчання;
- аналіз організації та результатів проведення навчальної, педагогічної і виробничої та інших практик студентів, підготовка пропозицій щодо їх удосконалення;
- експертиза рукописів монографій, наукових видань, підручників, навчальних і навчально-методичних посібників, іншого методичного забезпечення, збірників наукових праць, наукових журналів, матеріалів конференцій тощо для подальшого розгляду їх на засіданні Вченої ради Університету;
- підготовка рекомендацій до університетського плану видань наукової та науково-методичної літератури;
- експертиза дисертаційної тематики;
- розгляд питань організації конкурсів науково-методичних праць;
- аналіз змісту нових нормативних документів Міністерства освіти і науки України з питань підготовки фахівців, розробка пропозицій щодо їх впровадження в Університеті; обговорення проектів нових нормативно- правових документів і формування пропозицій щодо їх вдосконалення;
- розробка нормативно-правових документів Університету з питань науково-методичної роботи та організація їх реалізації;
- організація і проведення університетських науково-методичних семінарів, круглих столів, конференцій з питань науково-методичної роботи та методичного забезпечення освітнього процесу, обміну досвіду методичної роботи кафедр, факультетів;
- створення робочих груп для вивчення стану організації освітнього процесу, навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітньої діяльності на факультетах, внесення пропозицій і проектів рішень щодо їх покращення;
- створення тимчасових робочих комісій і груп для вивчення актуальних проблем навчально-виховного процесу та внесення пропозицій, проектів рішень щодо удосконалення його науково-методичного забезпечення.
До повноважень Науково-методичної ради Університету належать:
- надсилання запитів керівникам структурних підрозділів, науково-педагогічних працівникам і отримання від них необхідної інформації;
- залучення науково-педагогічних працівників до рецензування рукописів наукової і науково-методичної літератури;
- залучення науково-педагогічних працівників до підготовки питань, що виносяться на розгляд Науково-методичної ради, і запрошувати їх на засідання Науково-методичної ради;
- розповсюдження прийнятих Науково-методичною радою ухвал, інструкцій та інших документів;
- підготовка проектів наказів і розпоряджень, що перебувають у компетенції Науково-методичної ради;
- контроль за виконанням рішень, ухвалених на засіданнях Науково-методичної ради, дотримання установлених термінів та якості виконання.
Склад
Президія Науково-методичної ради Університету:
1.1. Вернидуб Роман Михайлович – доктор філософських наук, професор, проректор з навчально-методичної роботи – голова ради;
1.2. Торбін Григорій Мирославович – доктор фізико-математичних наук, професор, проректор з наукової роботи – заступник голови ради;
1.3. Панченко Леся Миколаївна – кандидат філософських наук, професор, учений секретар – член президії;
1.4. Синьов Віктор Миколайович – академік НАПН України, заслужений юрист України, доктор педагогічних наук, професор кафедри психокорекційної педагогіки факультету спеціальної та інклюзивної освіти – член президії;
1.5. Романчук Алла Іллівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти педагогічного факультету, завідувач Навчально-методичного центру – член президії;
1.6. Чумак Микола Євгенійович – доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інформаційних технологій і програмування, факультету математики, інформатики та фізики – секретар ради.
Члени Науково-методичної ради Університету:
1.7. Василенко Вікторія Станіславівна – старший викладач кафедри богослов’я та релігієзнавства Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики;
1.8. Векуа Наталія Володимирівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри української мови факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка;
1.9. Візер Світлана Олександрівна – кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України, етнології та краєзнавства історико-філософського факультету;
1.10. Вітченко Анастасія Юхимівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання іноземних мов факультету іноземної філології;
1.11. Вольнова Леся Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психосоматики та психологічної реабілітації, заступник декана з науково-дослідної роботи та міжнародного співробітництва факультету психології;
1.12. Гребенюк Тетяна Миколаївна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри офтальмопедагогіки та офтальмопсихології факультету спеціальної та інклюзивної освіти;
1.13. Григоренко Ірина Василівна – кандидат філологічних наук, доцент кафедри української літератури факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка, начальник відділу ліцензування та акредитації;
1.14. Гуральник Наталія Павлівна – відмінник освіти України, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки мистецтва та фортепіанного виконавства факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського;
1.15. Єфименко Тетяна Олексіївна – начальник відділу цифрових освітніх технологій інформаційно-обчислювального центру;
1.16. Жукова Дар’я Сергіївна – голова Студентського парламенту університету.
1.17. Зазимко Наталія Михайлівна – кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри освіти дорослих, заступник директора з навчально-методичної роботи Навчально-наукового інституту перепідготовки, підвищення кваліфікації та доуніверситетської підготовки;
1.18. Корець Микола Савович – доктор педагогічних наук, професор кафедри інженерії та технології виробництва факультету технологій та дизайну;
1.19. Макарова Олена Василівна – кандидат юридичних наук, доцент кафедри теорії та історії держави і права Навчально-наукового інститут права та політології;
1.20. Масенко Лариса Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри медико-біологічних і валеологічних основ здоров’язбережувальної освіти та фізичного виховання факультету фізичного виховання, спорту і здоров’я;
1.21. Оружа Лариса Володимирівна – кандидат педагогічних наук, доцент кафедри позашкільної освіти факультету соціології та соціальної політики;
1.22. Титова Наталія Михайлівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри професійної підготовки, документознавства та публічного управління Навчально-наукового інституту публічного управління та адміністрування;
1.23. Толмачова Валентина Сергіївна – кандидат хімічних наук, доцент, завідувач кафедри хімії природничого факультету;
1.24. Франчук Василь Михайлович - доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри комп’ютерної та програмної інженерії факультету математики, інформатики та фізики;
1.25. Шапошнікова Ірина Миколаївна – кандидат педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки і методики початкового навчання, заступник декана з навчально-методичної роботи педагогічного факультету;
Секції
Секції при Науково-методичній раді університету:
- Секція академічного розвитку та удосконалення освітніх програм
- Секція модернізації змісту освіти
- Секція моніторингу якості освіти
- Секція інноваційних технологій освітньої діяльності
Положення про Науково-методичну раду УДУ імені Михайла Драгоманова 2023
Положення про Науково-методичну раду УДУ імені Михайла Драгоманова
Типове положення про Науково-методичну раду факультету УДУ імені Михайла Драгоманова
Типове положення про НМР факультету УДУ імені Михайла Драгоманова
Новини
14 жовтня 2024
З метою моніторингу якості загальноосвітньої підготовки вступників на освітні програми, Центром моніторингу якості освіти Університету спільно з УЦОЯО буде проведено тестування згідно з затвердженим графіком.
Результати тестування дозволять проаналізувати підготовку першокурсників, удосконалювати роботу відповідно до визначеного рівня знань.
4 жовтня 2024
Опитування випускників факультету соціології та соціальної політики
Центром моніторингу якості освіти спільно з факультетом соціології та соціальної політики було проведено опитування щодо якості отриманої освіти в університеті серед випускників.
80% опитаних вважають, що рівень знань і компетенцій, отриманих в університеті, є достатнім для подальшого кар’єрного зростання..
90% респондентів думають, що дисциплін за вибором студента за період навчання було запропоновано достатньо і 10% - не достатньо. Щодо вибору дисциплін, право здобувачів освіти не порушувалось, так вважають 100% випускників.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
18 вересня 2024
Лекція "М. Драгоманов і Т. Шевченко - українська національна ідея"
З нагоди 190-річчя Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 18 вересня в 231 аудиторії центральног корпусу відбулася лекція на тему: "М. Драгоманов і Т. Шевченко - українська національна ідея". Центр моніторингу якості освіти спільно з Центром гуманітарної та молодіжної політики запрсили для проведення лекції наукового співробітника Національного музею Тараса Шевченка Тамару Олександрівну Холошу. На лекції доповідачка розповіла про видатного громадського діяча, історика, публіциста, фольклориста, лідера передової суспільно-політичної думки в Україні Михайла Драгоманова, який після смерті Тараса Шевченка присвятив Кобзарю багато праць. Михайло Драгоманов вважав, що здобувши самостійність, українці займуть достойне місце серед народів світу. Бо відсутність незалежності "є головною причиною тієї хвороби, котра під’їдає всі зусилля українського народу".
Щиро дякуємо пані Тамарі за цікаву та змістовну лекцію!
10 червня 2024
Опитування здобувачів освіти щодо вибіркових освітніх компонентів в Університеті
Центром моніторингу якості освіти спільно з Навчально-методичним центром було проведено анкетування серед здобувачів освіти щодо вибіркових освітніх компонентів у 2023-2024 навчальному році. В опитуванні взяли участь 328 респондентів.
Що вплинуло на вибір освітнього компонента з загальноосвітнього каталога, чи було комфортно вивчати освітній компонент здобувачам освіти із представниками від груп з інших факультетів/інститутів та ознайомитись з відповідями респондентів на інші запитиння можна за посиланням.
6 червня 2024
Опитування здобувачів освіти (ОР Бакалавр та ОР Магістр) щодо ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини)
Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед здобувачів і здобувачок освіти щодо ОПП Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) ОР Бакалавр та ОР Магістр.
Здобувачі освіти ОР Баклавр.
100% ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін.
95,3% респондентів ознайомленні з принципами академічної доброчесності.
23,8% опитаних вже працюють за спеціальністю, 44,4% - працюють, але робота не пов’язана зі спеціальністю, за якою навчалися і 31,7% - не поднують навчання і роботу.
Здобувачі освіти ОР Магістр.
85,7% опитаних вважають, що мають достатньо часу на вивчення навчальних дисциплін на своїй освітній програмі і 14,3% - ні.
Про академічну доброчесність 28,6% здобувачів дізналися під час вивчення спеціальної дисципліни, присвяченої питанням академічної доброчесності, 28,6% - від викладачів під час занять, 42,9% - під час лекцій, вебінарів, тренінгів на цю тему.
100% опитаних не порушують принципів академічної доброчесності.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
29 травня 2024
Центр моніторингу якості освіти (ЦМЯО) спільно з факультетом української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка провели семінар «Ректорські контрольні роботи як засіб моніторингу якості освіти: результати, особливості проведення, перспективи».
Під час презентації свого виступу директор ЦМЯО зазначив, що середня успішність та загальна якість на факультеті ставить його на 2 місце у рейтингу з іншими структурними підрозділами у цьому навчальному році. На факультеті було проведено 10 РКР на освітній платформі Moodle, 8 серед ОР Бакалавр та 2 серед ОР Магістр, взяли участь 160 здобувачів освіти. Під час дистанційного навчання особливістю є проведення РКР у формі тестів та віддалено, тобто контроль за доброчесністю знижений, але часові обмеження уможливлюють такий контроль. Зауважень до проведення не було, тільки подяка від усіх працівників Центру.
Учасники семінару від факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка висловили думку та побажання щодо поращення організації та удосконалення моніторингу шляхом визначення середнього значення успішності та якості: окремо освітніх компонентів циклу професійної підготовки і окремо - циклу загальної підготовки.
27 травня 2024
Анкетування щодо якості ОПП Професійна освіта. Економіка ОР Бакалавр
Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед здобувачів освіти, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо якості ОПП Професійна освіта. Економіка ОР Бакалавр.
Здобувачі: 100% опитаних не порушують принципів академічної доброчесності. В умовах воєнного стану 50% респондентів здійснюють волонтерську підтримку, 75% - намагаються продовжувати звичайний спосіб життя, 12,5% - роблять, донати, організовують збори на автівки. 100% здобувачів освіти не стикалися з фактами корупції на своїй освітній програмі під час навчання в Університеті.
Науково-педагогічні працівники: 85,7% викладачів повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової діяльності і 14,3% - переважно дотримуються. 100% опитаних враховують думку здобувачів вищої освіти, обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи з ними.
Роботодавці: 75% респондентів оцінюють якість підготовки фахівців в УДУ як високу і 25% - як достатню. 100% роботодавців думають, що освітня програма Професійна освіта. Економіка відповідає вимогам ринку праці.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
24 травня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП 081 Право ОР Доктор філософії
Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо якості ОНП Право ОР Доктор філософії.
Здобувачі: на думку 100% респондентів було достатньо часу для засвоєння дисциплін/освітніх компонентів, за якими здобували знання за ОНП. У цілому, опитані високо оцінили загальний досвід навчання в Університеті на освітній програмі (на 10 балів - 66,7%, на 9 балів - 33,3% за 10-бальною шкалою).
Випускники: 100% випускників вважають, що рівень знань і компетенцій, отриманих в Університеті, є достатнім для подальшого кар’єрного зростання. 50% випускників упевнені, що зможуть знайти роботу за спеціальністю, оскільки отримали якісну фахову освіту, 50% - уже працюють за фахом.
Науково-педагогічні працівники: 100% викладачів вважають, що аспіранти Університету переважно дотримуються принципів академічної доброчесності. 100% опитаних враховують думку здобувачів вищої освіти, обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи з ними.
Роботодавці: 80% респондентів оцінюють якість підготовки фахівців у УДУ як високу, 20% - як достатню. 100% роботодавців вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП 081 Право третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
22 травня 2024
Анкетування щодо якості ОП Міжнародні відносини, суспільні комукації та регіональні студії ОР Бакалавр
Центром моніторингу якості освіти разом з кафедрою історії міжнародних відносин та гуманітарних дисциплін історичного факультету було проведено опитування серед здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо якості ОП Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії ОР Бакалавр.
Здобувачі: 72,2% респондентів надають перевагу змішаній формі навчання (частина занять в аудиторіях, частина дистанційно) та 27,8% - дистанційній. 94,4% опитаних ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін і 5,6% - ні. 94,4% здобувачів вважають, що мають достатньо часу на вивчення навчальних дисциплін на своїй освітній програмі і 5,6% - дали відповідь: «важко відповісти». 100% респондентів ознайомленні з принципами академічної доброчесності.
Випускники: 100% респондентів вважають практичну орієнтованість програми достатньою. 100% опитаних отримали підтримку університету у пошуку місця проходження практики. 66,7% випускників зазначили, що не потребували додаткового навчання, щоб отримати роботу і 33,3% - так, потребували.
Науково-педагогічні працівники: 100% респондентів брали участь у міжнародних наукових проєктах (грантах тощо). 70% викладачів вважають, що студенти університету повністю дотримуються принципів академічної доброчесності, 30% - переважно дотримуються. 100% опитаних вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОП Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії ОР Бакалавр.
Роботодавці: 100% опитаних надали оцінку «10» рецензованій програмі (від 0 до 10 балів). 100% роботодавців думають, що освітня програма Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії ОР Бакалавр відповідає вимогам ринку праці.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням: Загальний звіт про опитування учасників освітнього процесу щодо ОП Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії ОР Бакалавр
17 травня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо якості ОП Міжнародні відносини, суспільні комукації та регіональні студії ОР Магістр
Центр моніторингу якості освіти разом з кафедрою історії міжнародних відносин та гуманітарних дисциплін історичного факультету провели опитування серед учасників освітнього процесу щодо якості ОП Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії ОР Магістр.
100% опитаних здобувачів повністю задоволені рівнем організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки студентів на факультеті під час навчання у період воєнного стану. 100% респондентів вважають, що дисципліни, які вони вивчають, повністю відповідають потребам практики. У 100% опитаних реалізована можливість індивідуальної освітньої траєкторії на освітній програмі.
На думку науково-педагогічних працівників, під час змішаного/дистанційного навчання якість навчання залишилась на тому рівні, на якому була, так вважають 90% викладачів, 10% - підвищилась. 100% викладачів брали участь у міжнародних наукових проектах (грантах тощо).
100% опитаних роботодавців оцінюють якість підготовки фахівців в УДУ як високу. 100% респондентів вважають, що не потрібне було додаткове навчання випускників УДУ імені Михайла Драгоманова і думають, що освітня програма Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії ОР Магістр відповідає вимогам ринку праці.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
16 травня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Оптоелектроніка і радіаційна фізика ОР Доктор філософії
Центр моніторингу якості освіти провів анкетування серед учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, науково-педагогічних працівників та роботодавців) щодо якості ОНП Оптоелектроніка і радіаційна фізика ОР Доктор філософії.
100% опитаних здобувачів вважають, що система і критерії оцінювання дисциплін на освітній програмі були прозорими і об’єктивними, із застосуванням різних форм контролю. У наукових заходах, організованих в Університеті, брали участь 100% респондентів. Під час дистанційної освіти рівень цифрових компетентностей значно підвищився у 100% опитаних.
100% науково-педагогічних працівників враховують думку здобувачів вищої освіти, коли обирають методи і форми провадження навчальної і наукової роботи та повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької роботи.
100% роботодавців вважають, що освітня програма Оптоелектроніка і радіаційна фізика третього рівня вищої освіти ОР Доктор філософії відповідає вимогам ринку праці і сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
15 травня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо якості ОПП Фітнес і фізкультурно-спортивна реабілітація ОР Бакалавр
Центром моніторингу якості освіти спільно з кафедрою фізкультурно-спортивної реабілітації та спортивних і рухливих ігор факультету фізичного виховання, спорту і здоров*я було проведено опитування серед учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, науково-педагогічних працівників та роботодавців) щодо ОПП Фітнес і фізкультурно-спортивна реабілітація ОР Бакалавр.
Щодо здобувачів освіти: 100% респондентів обирають дисципліни за власним вибором і вважають, що мають достатньо часу на вивчення навчальних дисциплін на своїй освітній програмі. 100% опитаних не стикалися з фактами корупції на своїй освітній програмі під час навчання в університеті.
95,2% опитаних науково-педагогічних працівників повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і 4,8% - переважно дотримуються. 100% викладачів вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОПП Фітнес і фізкультурно-спортивна реабілітація ОР Бакалавр.
52,9% роботодавців оцінюють якість підготовки фахівців в УДУ як високу, 41,2% - як достатню і 5,9% - як середню. 82,4% респондентів думають, що освітня програма Фітнес і фізкультурно-спортивна реабілітація відповідає вимогам ринку праці та 17,6% - частково.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
11 травня 2024
Опитування щодо якості ОП Середня освіта (фізична культура) ОР Бакалавр
Центр моніторингу якості освіти провів опитування серед учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників та роботодавців) щодо якості ОП Середня освіта (фізична культура) ОР Бакалавр.
Під час опитування здобувачів освіти на запитання: «Чи виправдались Ваші очікування від фахової підготовки, які були при вступі до баклаврату?» 71,4% студентів відповіли «так», 5,4% - «ні» і 23,2% - «частково». 87,5% респондентів ознайомленні з принципами академічної доброчесності і 12,5% - ні.
75% опитаних випускників упевнені, що зможуть знайти роботу за спеціальністю, оскільки отримали якісну фахову освіту, 16,7% - уже працюють за фахом та 8,3% - дали відповідь, що важко відповісти. На запитання «Скільки часу Ви витратили на пошук роботи?» отримали відповідь, що 100% респондентів витратили 0-6 місяців.
80% науково-педагогічних працівників повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і 20% - переважно дотримуються. Обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи, 70% викладачів враховують думку здобувачів вищої освіти і 30% - частково.
66,7% роботодавців думають, що освітня програма Середня освіта (фізична культура) відповідає вимогам ринку праці і 33,3% - частково. 100% респондентів вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчалися за ОП Середня освіта (фізична культура) ОР Бакалавр.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
10 травня 2024
Опитування здобувачів освіти щодо вибіркової дисципліни "Ораторська майстерність і техніка мовлення"
Центр моніторингу якості освіти спільно з кафедрою української літератури факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка провів анкетування серед здобувачів освіти щодо вибіркової дисципліни "Ораторська майстерність і техніка мовлення".
Під час опитування здобувачі високо оцінили логічність викладеного матеріалу в процесі вивчення дисципліни: на 5 - 90,5% та 4 - 9,5% (від 1 до 5). 95,2% респондентів оцінили ставлення викладача до студентів як коректне, тактовне, викладачу вдалося створити комфортне для навчання середовище, вміє зацікавити і вмотивувати студента, 4,8% - переважно погоджуються з цією тезою. 100% опитаних зазначили, що порекомендують іншим вивчення дисципліни у цього викладача.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
9 травня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Середня освіта (фізична культура) ОР Доктор філософії
Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо якості ОНП Середня освіта (фізична культура) ОР Доктор філософії.
100% здобувачів освіти ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін і обирають дисципліни за власним вибором. 100% респондентів вважають, що на ОНП реалізована можливість індивідуальної освітньої траєкторії. Студенти повністю задоволені рівнем здобутих та розвинених компетентностей під час практичної підготовки за освітньо-науковою програмою.
100% опитаних випускників захистили своє дисертаційне дослідження. 66,7% респондентів уже працюють за фахом, а 33,3% - збираються працювати. 100% випускників не потребували додаткового навчання для роботи.
Обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи, 83,3% опитаних науково-педагогічних працівників враховують думку здобувачів вищої освіти, а 16,7% - частково. Під час дистанційного навчання викладачі використовують такі освітні платформи як Moodle, Zoom, Google Meet.
Під час опитування роботодавців на запитання: «Чи має для Вас значення, диплом якого закладу вищої освіти має фахівець, який претендує на роботу у Вашій організації?» отримали такі відповіді: так - 85,7%, ні - 14,3%. 100% опитаних не потребували додаткового навчання як для випускника УДУ імені Михайла Драгоманова і вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП Середня освіта (фізична культура) третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
8 травня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Філологія ОР Доктор філософії
Центр моніторингу якості освіти провів опитування серед учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників та роботодавців) щодо якості ОНП Філологія ОР Доктор філософії.
80% здобувачів освіти ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін і 20% - ні. 100% респондентів задоволені керівництвом свого наукового керівника і при потребі отримують необхідні консультації від нього.
22,2% опитаних випускників упевнені, що зможуть знайти роботу за спеціальністю, оскільки отримали більш-менш непогану фахову освіту, 77,8% - уже працюють за фахом. 88,9% респондентів захистили своє дисертаційне дослідження і 11,1% - ще ні.
85,7% науково-педагогічних працівників зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи, а 14,3% - переважно дотримуються. 100% опитаних вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП Філологія третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
Для 50% опитаних роботодавців має значення наявність у фахівця, який претендує на роботу у організації, сертифікатів про проходження додаткових професійних тренінгів, курсів або інших документів, що підтверджують його діяльність, спрямовану на професійний розвиток, для 25% - ні і для 25% - частково. Також, роботодавці високо оцінили рецензовану програму Філологія ОР Доктор філософії.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
3 травня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Теорія і методика навчання інформатики ОР Доктор філософії
Центр моніторингу якості освіти провів опитування серед здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо якості ОНП Теорія і методика навчання інформатики ОР Доктор філософії.
Рівень освітньої, організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки здобувачів освіти на факультеті під час навчання у період воєнного стану повністю задовольняє 87,5% опитаних здобувачів освіти та скоріше задовольняє, ніж не задовольняє - 14,3%. З принципами академічної доброчесності, які впроваджені в Університеті, ознайомлені 100% респондентів і не порушують іх.
66,7% випускників упевнені, що зможуть знайти роботу за спеціальністю, оскільки отримали якісну фахову освіту, 33,3% - уже працюють за фахом. 100% опитаних вважають, що рівень знань і компетенцій, отриманих в Університеті, є достатнім для подальшого кар’єрного зростання.
Під час дистанційного навчання викладачі використовують такі програми, освітні платформи як Moodle, Zoom, Google Meet, Google tools, AI tools, online environments, Coursera. 75% науково-педагогічних працівників зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи, а 25% - переважно дотримуються.
66,7% роботодавців оцінюють якість підготовки фахівців у УДУ як високу, 33,3% - як достатню. 100% опитаних вважають, що освітня програма Теорія і методика навчання інформатики третього рівня вищої освіти відповідає вимогам ринку праці і сучасний ринок праці потребує таких фахівців.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
30 квітня 2024
30 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо якості ОПП Фізкультурно-спортивна реабілітація ОР Магістр
Центр моніторингу якості освіти спільно з кафедрою фізкультурно-спортивної реабілітації та спортивних і рухливих ігор факультету фізичного виховання, спорту і здоров*я провели анкетування серед здобувачів освіти, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо ОПП Фізкультурно-спортивна реабілітація ОР Магістр.
Під час опитування здобувачів освіти з*ясовано, що респонденти повністю задоволені або скоріше задоволені змістом навчальних дисциплін у відповідності до навчального плану зі спеціальності. 93,9% опитаних вважають, що мають достатньо часу на вивчення навчальних дисциплін на своїй освітній програмі та 6,1% - не можуть відповісти. 98% здобувачів ознайомленні з принципами академічної доброчесності.
88,9% науково-педагогічних працівників повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи, 11,1% - переважно дотримуються. Під час дистанційного навчання викладачі використовують такі програми/освітні платформи як Moodle (88,9%), Zoom (77,8%), Google Meet (77,8%), Facebook (55,6%), Telegram (77,8%), Телефон (55,6%), електронна пошта (88,9%).
73,1% роботодавців думають, що ОПП відповідає вимогам ринку праці і 26,1% - частково. 92,3% респондентів вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчалися за освітньою програмою Фізкультурно-спортивна реабілітація ОР Магістр.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
29 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП 032 Історія та археологія ОР Доктор філософії
Центром моніторингу якості освіти спільно з кафедрою всесвітньої історії та археології історичного факультету було проведено опитування серед здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо ОНП 032 Історія та археологія ОР Доктор філософії.
Під час опитування здобувачів освіти було високо оцінено рівень інформаційної, консультативної, освітньої та організаційної підтримки. 80% респондентів ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін і 20% - ні, не ознайомлені.
75% опитаних випускників уже працюють за фахом, а 25% - збираються працювати. 100% респондентів вважають практичну орієнтованість програми достатньою. 75% випускників упевнені, що зможуть знайти роботу за спеціальністю, оскільки отримали якісну фахову освіту, 25% - уже працюю за фахом.
100% науково-педагогічних працівників враховують думку здобувачів вищої освіти під час навчальної та наукової роботи і повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладання дисциплін.
Рецензована програма була високо оцінена роботодавцями. На думку 100% опитаних, освітня програма 032 Історія та археологія третього рівня вищої освіти відповідає вимогам ринку праці і сучасний ринок потребує фахівців, які навчаються за ОНП.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
26 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Біологія ОР Доктор філософії
Центр моніторингу якості освіти разом з кафедрою біології природничого факультету провели опитування серед здобувачів освіти, науково-педагогічних працівників та роботодавців щодо ОНП Біологія ОР Доктор філософії.
На думку 100% здобувачів освіти було достатньо часу для засвоєння дисциплін/освітніх компонентів. 100% респондентів зазначили, що система і критерії оцінювання дисциплін на освітній програмі були прозорими і об’єктивними, із застосуванням різних форм контролю.
Обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи, 50% науково-педагогічних працівників враховують думку здобувачів вищої освіти і 50% - частково. 66,7% викладачів зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи та 33,3% - переважно дотримуються.
100% роботодавців вважають, що освітня програма 091 Біологія третього рівня вищої освіти відповідає вимогам ринку праці і сучасний ринок праці потребує таких фахівців.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
25 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Міжнародна інформація (Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії) ОР Бакалавр
Центром моніторингу якості освіти спільно з кафедрою менеджменту, системного аналізу та міжнародних відносин Навчально-наукового інституту адміністрування та публічного управління було проведено опитування серед учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників (НПП) та роботодавців) щодо якості ОНП Міжнародна інформація (Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії) ОР Бакалавр.
100% здобувачів освіти ознайомленні з принципами академічної доброчесності. Про академічну доброчесність 92,3% студентів дізналися від викладачів під час занять, 7,7% - під час вивчення спеціальної дисципліни, присвяченої питанням академічної доброчесності. 100% опитаних не порушують принципів академічної доброчесності.
57,1% випускників зазначили, що не потребували додаткового навчання, щоб отримати роботу. На думку 57,1% опитаних при працевлаштуванні важливими є досвід роботи за фахом, знання державної мови (57,1%), навички спілкування (85,7%), вміння працювати в команді (42,9%), знання іноземної мови (85,7%), навички роботи з ПК (42,9%), наявність диплому за спеціальністю (71,4%).
Обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи, 100% викладачів враховують думку здобувачів вищої освіти. 100% НПП вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП Міжнародна інформація (Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії) ОР Бакалавр.
Під час опитування роботодавців на запитання: «Чи має для Вас значення диплом якого закладу вищої освіти має фахівець, який претендує на роботу у Вашій організації?» отримали відповідь так - 71,4% та ні - 28,6%. 85,7% респондентів думають, що освітня програма Міжнародна інформація відповідає вимогам ринку праці та 14,3% - частково.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
23 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Середня освіта (Трудове навчання та технології) ОР Доктор філософії
Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед учасників освітнього процесу (здобувачі освіти, випускники, науково-педагогічні працівники та роботодавці) щодо якості ОНП Середня освіта (Трудове навчання та технології) ОР Доктор філософії.
Під час опитування здобувачів освіти на запитання: “Якою мірою Ви задоволені керівництвом Вашого наукового керівника” (від 1 до 10) отримали такий результат: на «10» оцінили 80% респондентів та на «9» - 20%. 100% опитаних отримують необхідні консультації від наукового керівника, якщо виникає потреба.
100% випускників вважають, що рівень знань і компетенцій, отриманих в університеті, є достатнім для подальшого кар’єрного зростання. На думку випускників, у освітньо-наукову програму варто додати такі дисципліни: конфліктологія, психологія, дисципліни військово-патріотичного циклу.
83,3% науково-педагогічних працівників зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і 16,7% - переважно дотримуються. Обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи, 83,3% викладачів враховують думку здобувачів вищої освіти та 16,7% - частково.
66,7% роботодавців оцінюють якість підготовки фахівців у УДУ як високу, 33,3% - як достатню. 100% респондентів вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП Середня освіта (Трудове навчання та технології) третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
19 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо якості ОНП Психологія ОР Доктор філософії
Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед здобувачів освіти третього рівня вищої освіти, випускників, науково-педагогічних працівників (НПП) та роботодавців щодо якості ОНП 053 Психологія ОР Доктор філософії.
Здобувачі освіти високо оцінили рівень освітньої, організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки на освітній програмі. 100% здобувачів ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін. 94,7% опитаних ознайомлені з принципами академічної доброчесності, які впроваджені в університеті і не порушують їх.
87,5% випускників уже працюють за фахом, а 12,5% - збираються працювати. 50% респондентів захистили своє дисертаційне дослідження, 25% - не захистили і у 25% випускників захист відбудеться найближчим часом.
83,3% науково-педагогічних прпацівників зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і 16,7% - переважно дотримуються. 100% НПП вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП Психологія третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
92,3% опитанх роботодавців вважають, що ОНП відповідає вимогам ринку праці, 7,7% - частково та що сучасний ринок 100% потребує таких фахівців.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
18 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОПП Професійна освіта (Документознавство) ОР Бакалавр
Центр моніторингу якості освіти спільно з кафедрою професійної підготовки, документознавства та публічного управління Навчально-наукового інституту публічного управліннята адміністрування провели опитувння серед учасників освітнього процесу щодо якості ОПП Професійна освіта (Документознавство) ОР Бакалавр.
Під час опитування здобувачів освіти на запитання: «Якій формі навчання Ви надаєте перевагу?» отримали такі результати: 62,5% - дистанційній формі навчання та 37,5% - змішаній формі навчання. 100% респондентів ознайомленні з принципами академічної доброчесності і 85,7% опитаних не порушують їх. 100% здобувачів освіти не стикалися з фактами корупції на своїй освітній програмі під час навчання в університеті.
100% опитаних випускників вважають рівень знань і компетенцій, отриманих в університеті, є достатнім для подальшого кар’єрного зростання та збираються працювати за отриманою спеціальністю. 85,7% опитаних упевнені, що зможуть знайти роботу за спеціальністю, оскільки отримали якісну фахову освіту і 14,3% - уже працюють за фахом.
85,7% науково-педагоггічних працівників повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і 14,3% - переважно дотримуються. 100% викладачів вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОПП Професійна освіта (Документознавство) ОР Бакалавр.
100% респондентів оцінюють якість підготовки фахівців в УДУ як високу і освітньо-професійна програма відповідає вимогам ринку праці.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
05 квітня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Професійна освіта (Теорія та методика професійної освіти) ОР Доктор філософії
Центр моніторингу якості освіти разом з кафедрою педагогіки Педагогічного факультету провели опитування серед здобувачів освіти, випускників, науково-педагогічних працівників (НПП) та роботодавців щодо якості ОНП Професійна освіта (Теорія та методика професійної освіти) ОР Доктор філософії.
На думку 100% здобувачів було достатньо часу для засвоєння дисциплін/освітніх компонентів. 100% опитаних вибирають дисципліни за власним вибором та ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін. Усі здобувачі отримують необхідні консультації від наукового керівника, якщо виникає потреба. Респонденти високо оцінили якість викладання дисциплін на ОНП.
100% опитаних випускників вважають практичну орієнтованість програми достатньою, а також рівень знань і компетенцій, отриманих в Університеті, теж є достатнім для подальшого кар’єрного зростання.
Обираючи методи і форми провадження навчальної і наукової роботи, 100% викладачів (НПП) враховують думку здобувачів вищої освіти. 100% респондентів зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи.
80% роботодавців оцінюють якість підготовки фахівців в УДУ як високу та 20% - як достатню. 100% респондентів вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП «Професійна освіта (Теорія та методика професійної освіти)» третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
25 березня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОП 052 Політологія ОР Доктор філософії
Центром моніторингу якості освіти спільно з кафедрою політичних наук ННІ права та політології було проведено опитування серед учасників освітнього процесу щодо якості ОП 052 Політологія ОР Доктор філософії. У ньому взяли участь здобувачі та здобувачки освіти, випускники, науково-педагогічні працівники (НПП) та роботодавці.
Здобувачі освіти високо оцінили якість викладання дисциплін на освітній програмі: її змістовне наповнення, методи викладання, міждисциплінарні елементи у викладанні, а також, інформаційну, консультативну, соціальну, освітню і організаційну підтримки.
100% випускників вважають, що рівень знань і компетенцій, отриманих в університеті, є достатнім для подальшого кар’єрного зростання.75% респондентів уже працюють за фахом, а 25% - збираються працювати за спорідненою спеціальністю.
100% опитаних науково-педагогічних працівників зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОП 052 Політологія третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
66,7% роботодавців оцінюють якість підготовки фахівців в УДУ як високу та 33,3% - як достатню. 100% опитаних вважають, що освітня програма 052 Політологія третього рівня вищої освіти відповідає вимогам ринку праці.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
25 березня 2024
Опитування "Викладач очима студентів"
Центром моніторингу якості освіти традиційно щосеместрово проводиться опитування серед учасників освітнього процесу щодо якості викладання освітніх компонентів під назвою "Викладач очима студентів".
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням.
9 березня 2024
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво) ОР Доктор філософії
Центром моніторингу якості освіти було проведено опитування серед учасників освітнього процесу щодо якості ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво) Доктор філософії.
Під час опитування серед здобувачів освіти з’ясувалося, що загальний досвід навчання в Університеті на освітній програмі оцінюють на «10 дуже добре» 100% респондентів. Рівень освітньої, організаційної, інформаційної, соціальної, консультаційної підтримки здобувачів освіти на факультеті під час навчання у період воєнного стану повністю задовольняє 100% опитаних.
Щодо випускників, 100% опитаних захистили своє дисертаційне дослідження і вважають, що рівень знань і компетенцій, отриманих в Університеті, є достатнім для свого подальшого кар’єрного зростання. 80% респондентів уже працюють за фахом, а 20% - збираються працювати за спорідненою спеціальністю.
100% науково-педагогічних працівників зазначили, що повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво) третього рівня вищої освіти Доктор філософії.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням: Звіт про опитування щодо якості ОНП Середня освіта (Музичне мистецтво) ОР Доктор філософії
12 лютого 2024
Опитування випускників факультету соціології та соціальної політики
Центром моніторингу якості освіти спільно з факультетом соціології та соціальної політики було проведено опитування щодо якості отриманої освіти в університеті.
91,7% опитаних випускників повторили б свій вибір, якщо б зараз обирали ЗВО для вступу.
95,8% респондентів вважають, що дисциплін за вибором студента за період навчання було запропоновано достатньо і право щодо вибору дисциплін не порушувалось.
Побажання щодо покращення якості навчання такі: більше практичної діяльності, очна форма навчання та її модернізація.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням: Звіт про опитування випускників факультету соціології та соціальної політики
19 січня 2024
Опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх програм "Теорія та методика навчання математики" та "Середня освіта (Математика)" ОР Магістр
Центром моніторингу якості освіти спільно з кафедрою методики навчання математики було проведено анкетування серед здобувачів освіти щодо якості освітньо-наукової програми "Теорія та методика навчання математики" і освітньо-професійної програми "Середня освіта (Математика)" ОР Магістр.
Як здобувачі освіти оцінюють рівень підтримки (інформаційної, консультативної, соціальної, організаційної, освітньої), викладання дисциплін викладачами і викладацький склад, якість викладання дисциплін на освітніх програмах? Чи ознайомлені респонденти з принципами академічної доброчесності, чи планують у майбутньому працювати у сфері відповідно до обраного освітнього ступеня магістра та відповіді на інші запитання можна дізнатися з результатів опитування за посиланням: Звіт про опитування здобувачів освіти щодо якості освітніх програм "Теорія та методика навчання математики" та "Середня освіта (Математика)" ОР Магістр
11 грудня 2023
Опитування учасників освітнього процесу щодо ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр
Центр моніторингу якості освіти разом з кафедрою педагогіки педагогічного факультету провели опитування серед здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників (НПП), роботодавців та випускників щодо ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр.
100% здобувачів вищої освіти ознайомлені з процедурою вибору вибіркових навчальних дисциплін. 92,9% опитаних надають перевагу дистанційній формі навчання і вважають, що система і критерії оцінювання дисциплін на освітній програмі (ОП) були прозорими і об*єктивними із застосуванням різних форм контролю. 100% респондентів не стикалися з фактами корупції на ОП під час навчання.
Обираючи форми і методи провадження навчальної та наукової роботи, 100% викладачів враховують думку здобувачів вищої освіти. 85,7% респондентів повністю дотримуються принципів академічної доброчесності в процесі викладацької та наукової роботи і 14,3% - переважно дотримуються.
Щодо складності навчання за обраною освітньою програмою 60% випускників відповіли, було "легко", 40% - "важко". 80% респондентів вважають практичну орієнтованість програми достатньою. 100% випускників отримали підтримку університету у пошуку місця проходження практики.
90,9% роботодавців думають, що ОП Педагогіка дозвілля відповідає вимогам ринку праці і 100% вважають, що сучасний ринок праці потребує фахівців, які навчаються за ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр.
З результатами опитування можна ознайомитись за посиланням: Загальний звіт про опитування щодо якості ОП Педагогіка дозвілля ОР Бакалавр
Документація
- Накази
- Нормативна база
- План роботи УДУ імені Михайла Драгоманова
- Результати моніторингу
- Методична література
- Презентації
Накази
Нормативна база
Положення про Науково-методичну раду Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
Положення про Центр моніторингу якості освіти УДУ ім. Михайла Драгоманова
Положення про порядок організації та проведення опитувань учасників освітнього процесу
Положення про порядок контролю якості знань студентів УДУ імені Михайла Драгоманова
План роботи УДУ імені Михайла Драгоманова
Результати моніторингу
Методична література