Прозорий університет
Ліцензія
МОН Наказ №162-л від 09.05.2023 року "Про ліцензування освітньої діяльності"
МОН Наказ №162-л від 09.05.2023 року "Про ліцензування освітньої діяльності"
МОН Наказ №134-л від 24.04.2023 року "Про ліцензування освітньої діяльності"
МОН Наказ №134-л від 24.04.2023 року "Про ліцензування освітньої діяльності"
Сертифікати
Чинні сертифікати про акредитацію освітніх програм та спеціальностей УДУ імені М. Драгоманова
Перелік сертифікатів, які продовжено відповідно до постанови КМУ 295
Перелік умовних акредитацій з відповідним рішенням Нацагентства
ПЕРЕЛІК акредитаційних справ (посилання на сайт НАЗЯВО )_22-23рік
Стратегія розвитку Українського державного університету імені Михайла Драгоманова на 2023-2028 роки
Стратегія розвитку Українського державного університету імені Михайла Драгоманова на 2023-2028 роки
Правила внутрішнього розпорядку Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
Правила внутрішнього розпорядку Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
Вибори ректора
Вибори ректора 2023
Вибори ректора:
22 лютого 2023 року – вибори ректора
Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
Місце проведення: читальний зал Наукової бібліотеки
(м.Київ, вул.Пирогова, 9)
Час: з 09.00 год. до 15.00 год.
При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.
Запрошуємо на вибори!!!
НАКАЗИ
- Наказ МОН "Про оголошення конкурсу на заміщення посади ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова"
- Наказ від «07» грудня 2022 року №3 "Про організацію та проведення виборів ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова"
- Додатки до наказу Українського державного університету імені Михайла Драгоманова від 07 грудня 2022 року №3
ПОЛОЖЕННЯ
- Положення про порядок проведення виборів ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
- Положення про виборчу комісію з проведення виборів ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
- Положення про організаційний комітет з проведення виборів ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
- Положення про порядок обрання виборних представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, що мають право брати участь у виборах ректора УДУ імені Михайла Драгоманова
- Порядок організації роботи спостерігачів під час проведення виборів ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
- Порядок організації роботи представників ЗМІ на виборах ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова
- Лист МОН "Про проведення виборів ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова"
- Графік проведення виборів представників з числа студентів
- Графік проведення виборів представників з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками
- Перелік документів, що посвідчує особу для пред’явлення виборцями на виборах ректора УДУ імені Михайла Драгоманова
ОГОЛОШЕННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ВИБОРІВ РЕКТОРА
22 лютого 2023 року в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова відбулися вибори ректора відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України № 312-к від 01 грудня 2022 р.
Вибори відбулися у строгій відповідності до норм чинного законодавства. Жодних скарг на порушення процедури голосування та підрахунку голосів не зафіксовано. Єдиним зауваженням від офіційних спостерігачів від кандидата Філоненка М.М. було те, що «Порядок організації роботи спостерігачів на виборах ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова» було затверджено не лише Організаційним комітетом, але і Вченою радою Університету.
До списку виборців, які мають право брати участь у виборах ректора Українського державного університету імені Михайла Драгоманова, було внесено 1272 особи.
За підсумками таємного голосування (Протокол засідання Виборчої комісії № 6 від 22 лютого 2023 р.) участь у виборах взяли 1124 особи.
За кандидата АНДРУЩЕНКА В.П. проголосувало 653 виборці.
За кандидата ФІЛОНЕНКА М.М. проголосувало 417 виборців.
Проти обох кандидатів проголосувало 38 виборців.
Недійсними визнано 16 бюлетенів.
Відповідно до статті 42 Закону України «Про вищу освіту» АНДРУЩЕНКО Віктор Петрович обраний ректором Українського державного університету імені Михайла Драгоманова як такий, який у першому турі виборів набрав більше 50 % від загальної кількості виборців, що мають право голосу.
Організаційний комітет
Мова освітнього процесу
Мовою освітнього процесу в Університеті є державна мова.
Застосування мов визначається законами України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та «Про освіту».
Вчена рада Університету має право прийняти рішення про викладання однієї, кількох a6o всіх дисциплін, виконання індивідуальних завдань та проведення контрольних заходів англійською мовою, за умови що yci здобувачі освіти, які вивчають відповідні дисципліни, володіють англійською мовою. У разі якщо є письмове звернення від одного чи більше студентів, Університет забезпечує переклад державною мовою.
Педагогічні, науково-педагогічні i наукові працівники Університету, крім іноземців чи осіб без громадянства, які запрошені до Університету та працюють на тимчасовій основі як наукові, педагогічні, науково-педагогічні працівники a6o викладачі іноземної мови, зобов’язані володіти державною мовою та застосовувати її під час виконання службових обов’язків.
Рівень володіння державною мовою педагогічними, науково-педагогічними i науковими працівниками Університету засвідчується документом про повну загальну середню освіту за умови, що такий документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), a6o державним сертифікатом про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Обґрунтування процедури закупівель
Положення про уповноважену особу з питань публічних закупівель
Положення про уповноважену особу з питань публічних закупівель
Довідка про відсутність над здобувачем ліцензії (ліцензіатом) прямо чи опосередковано контролю резидентами іноземних держав
Перелік лінків, що містять інформацію, яка підлягає обв'язковому оприлюдненню (на виконання ст.30 ЗУ Про освіту)
05. Ліцензії на провадження освітньої діяльності
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#litsenziia
07. Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою
https://udu.edu.ua/nauka/aspirantura/osvitni-prohramy-phd
https://udu.edu.ua/osvita/navchalno-metodychna-robota#osvitni-prohramy
09. Документи закладу, якими регулюється освітній процес
https://udu.edu.ua/osvita/navchalno-metodychna-robota#normatyvno-pravova-baza
10. Напрями наукової та/або мистецької діяльності
https://udu.edu.ua/nauka/osnovni-naukovi-napriamy
https://cgmp.udu.edu.ua/pro-nas
11. Річний звіт про діяльність закладу освіти
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#zvit-rektora
12. Кошторис закладу та всі зміни до нього
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#koshtorys
13. Звіт про використання та надходження коштів
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#finansovi-zvity
14. Інформація про проведення тендерних процедур
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#obgruntuvannia-protsedury-zakupivel
16. Результати моніторингу якості освіти
https://monitoring.udu.edu.ua/ua/dokumentatsiia/rezultaty-monitorynhu
19. Інформація про вакантні посади ЗО та проведення конкурсу
https://udu.edu.ua/zahalnouniversytetski-pidrozdily/tsentr-po-roboti-z-personalom
21. Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами
https://udu.edu.ua/resursy/dodatkova-pidtrymka-osib-z-osoblyvymy-osvitnimy-potrebamy
23. Вичерпний перелік (акредитованих та неакредитованих) освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів, за якими планується здійснювати набір у відповідному році вступної кампанії
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#sertyfikaty
24. Відомості про Приймальну комісію ЗВО та визначення повноважень у встановленому законодавством порядку
26. Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
https://vstup.udu.edu.ua/normatyvni-dokumenty/vartist-navchannia-2023
27. Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
https://udu.edu.ua/resursy/oplata-za-navchannia-ta-inshi-posluhy
31. Щорічний звіт про діяльність керівника закладу освіти
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#zvit-rektora
32. Інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet
33. Мова (мови) освітнього процесу
https://udu.edu.ua/universytet/prozoryi-universytet#mova-osvitnoho-protsesu
35. План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти
https://udu.edu.ua/resursy/normatyvni-dokumenty/nakaz/polozhennia-pro-zapobihannia-bulinhu
36. Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
https://udu.edu.ua/resursy/normatyvni-dokumenty/nakaz/polozhennia-pro-zapobihannia-bulinhu
37. Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)
38. Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)
https://udu.edu.ua/osvita/informatsiino-osvitnie-seredovyshche
39. Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
https://udu.edu.ua/zahalnouniversytetski-pidrozdily/tsentr-po-roboti-z-personalom