Головна / УНІВЕРСИТЕТ / Вибори ректора 2023 / Новини / Події / Засідання секції «Педагогіка та психологія» ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «PROКИЇВ»

   3 грудня 2024 року відбулося засідання секції «Педагогіка та психологія» ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «PROКИЇВ» в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова, який від дати свого заснування, а саме 4-го грудня 1834 року, і протягом усіх 190 років був і залишається осередком провідних ідей розвитку й удосконалення педагогічної освіти в Україні.

   Секційне засідання організувала та провела Рада молодих вчених УДУ імені Михайла Драгоманова за підтримки Київської міської державної адміністрації та Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста», які активно сприяють розвитку освітніх та наукових ініціатив.

 

ped i psyh 1

ped i psyh 2

   З вітальним словом до учасників звернулися Роман Вернидуб, доктор філософських наук, кандидат фізико-математичних наук, професор, проректор з навчально-методичної роботи УДУ імені Михайла Драгоманова, та Сергій Павловський, доктор медичних наук, професор директор Комунальної науково-дослідної установи «Науково-дослідний інститут соціально-економічного розвитку міста». У своїх виступах вони підкреслили значення якісної освіти, акцентували її вплив на розвиток територіальних громад. Їхні слова стали джерелом натхнення, спонукаючи всіх учасників до продуктивної праці.

ped i psyh 3

ped i psyh 4

ТЕМАТИКА СЕКЦІЙНОГО ЗАСІДАННЯ ОХОПЛЮВАЛА ТАКІ АКТУАЛЬНІ НАПРЯМИ:

  • Інклюзивні освітні практики для створення умов інтеграції дітей з особливими потребами;
  • Впровадження інноваційних педагогічних підходів та методик у процес навчання і виховання;
  • Вплив освітніх реформ та змін на соціокультурний розвиток міської культури, наукових інституцій та розширення освітніх можливостей населення;
  • Роль SТЕM-освіти у розвитку інноваційного потенціалу міської інфраструктури;
  • Психологічна підготовка майбутніх фахівців до викликів соціально- економічного розвиту та управління змінами;
  • Лідерство майбутніх фахівців як чинник формування соціальної відповідальності та самореалізації освітніх потреб;
  • Соціальна адаптація різних груп населення до змін у соціально-економічному середовищі;
  • Розвиток економічної компетентності учнівської та студентської молоді: виклики та можливості освітніх закладів.

    Поділитися досвідом, знайти нові ідеї для подальших досліджень зібралися провідні науковці та експерти в освітній галузі Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (Матвієнко Олена, д.п.н, проф., зав.кафедри початкової освіти та інноваційної педагогіки, заст.декана з наукової роботи Педагогічного факультету; Кушнірук Світлана, д.п.н, проф., зав.кафедри педагогіки Педагогічного факультету; Шевченко Володимир, д.п.н., ст.наук. співроб., проф.каф.сурдопедагогіки та сурдопсихології імені М.Д.Ярмаченка Факультету спеціальної та інклюзивної освіти; Митник Олександр, д.п.н., проф., зав.кафедри практичної психології Педагогічного факультету; Бакка Тамара, канд.пед.наук, доцент, доц.кафедри методології та методики суспільних дисциплін Історичного факультету; Дерман Ліля Миколаївна, канд. філософських наук, доцент, зав.кафедрою дизайну Факультету дизайну і технологій; Афузова Ганна, канд.псих.наук, доцент, доц.кафедри спеціальної психології та медицини Факультету спеціальної та інклюзивної освіти) та Київського національного університету імені Тараса Шевченка (Захаріна Тетяна, д.п.н., доцент, проф.кафедри соціальної реабілітації та соціальної педагогіки Факультету психології).

    Активно до обговорення долучилися молоді дослідники Українського державного університету імені Михайла Драгоманова (Богомаз Оксана, докт.філософії, ст.викл.кафедри методології та методики суспільних дисциплін Історичного факультету); Криворізького державного педагогічного університету (Лисоконь Ілля, PhD з освітніх, педагогічних наук, помічник ректора з перспективного розвитку); Інституту педагогіки НАПН України (Павельчук Марина, зав.аспірантурою та докторантурою Інституту педагогіки НАПН України, наук.співроб.відділу міжнар.зв'язків та наук. співпраці Інституту педагогіки НАПН України, канд.пед.наук, заст.Голови РМВ НАПН України); Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди (Коптєва Тетяна, докт.філософії в галузі природничих наук, доцент кафедри суспільно-економічних дисциплін і географії, членкиня навчально-методичного центру факультету історії і права, голова РМВ ХНПУ імені Г. С. Сковороди, членкиня Вінницького відділу Українського географічного товариства); Бердянського державного педагогічного університету (Нестеренко Марина, канд. педагогічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти, Голова Ради молодих вчених ФППОМ).

   Також до обговорення перспектив були залучені й здобувачі вищої освіти Українського державного університету імені Михайла Драгоманова: (Запітецький Андрій, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Факультету соціології та соціальної політики; Золотаренко Тетяна, голова Наукового товариства студентів та аспірантів імені Григорія Волинки, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої Педагогічного факультету; Довгоселець Олександр, здобувач третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти Факультету соціології та соціальної політики; Ільїних Катерина, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти); Криворізького державного педагогічного університету (Федько Тетяна, здобувач першого (бакалаврського) рівня вищої освіти).

ped i psyh 5

ped i psyh 6

ped i psyh 7

ped i psyh 8

ped i psyh 9

ped i psyh 10

ped i psyh 11

ped i psyh 12

ped i psyh 13

  Завдяки зусиллям організаторів, учасників та модератору секційного засідання (Дар’я Бибик, доктор філософії в галузі соціальної роботи, доцент, доцент кафедри соціальної освіти та соціальної роботи, голова Ради молодих вчених УДУ імені Михайла Драгоманова) було створено платформу для обміну ідеями, популяризації науки та стимулювання інноваційних підходів у дослідженнях.

ped i psyh 14

Щиро дякуємо всім учасникам і гостям секції «Педагогіка та психологія» за плідну роботу!

ped i psyh 15

ped i psyh 16

ped i psyh 17

ped i psyh 18

ped i psyh 19

ped i psyh 20

ped i psyh 21

ped i psyh 22

ped i psyh 23

Посилання на програму

Посилання на збірник матеріалів

Посилання на сертифікати учасників

Оргкомітет секції