30 жовтня 2024 року відбувся другий у 2024-2025 н.р. науково-методичний семінар з удосконалення практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Широкій публіці було представлено результати організації і проведення виконавської практики магістрантів факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського. Її успішне завершення мало вагоме значення для подальшого професійного життя кожного випускника мистецької спеціальності, адже метою практики є формування у магістрантів виконавсько-професійних компетентностей, набуття досвіду сценічного виконання мистецьких творів.
На проведеному заході магістранти спеціальностей «Музичне мистецтво» та «Хореографія» засідчили свою професійну майстерність таких кваліфікацій, як керівник хорового колективу, концертмейстер, артист-вокаліст, артист оркестру, балетмейстер.
Базами практики стали провідні мистецькі колективи України, серед яких Національний академічний театр опери і балету України імені Тараса Шевченка, Національна академічна хорова капела «Думка», Державний театр оперети, Національний симфонічний оркестр України та інші.
Науково-методичний семінар мав двовекторну спрямованість. Перший вектор – методичний, завданням якого став аналіз проведеної роботи, другий вектор – художній – як демонстрація досягнень випускників-магістрантів у виконавській діяльності. Зверталася увага на складові сценічної дівяльності: організація концерту та його драматургія, висока якість застосованого художнього матеріалу та майстерність виконавців (артистизм, вольові якості, сформованість умінь виконавської саморегуляції, контакт з публікою).
На семінарі було проаналізовано науково-методичні засади продуктивної сценічної діяльності кожного виконавця, організованої у відповідності до таких провідних принципів: виконавська самоактивність, мистецька рефлексивність, фахове самовдосконалення.
На концерті–звіті прозвучали твори композиторів-класиків, народна та сучасна музика в інструментальному та вокальному виконанні. Вразили своєю яскравістю такі хореографічні номери, як «Горлиця» та «Іспанський танець».
Відділ практичної підготовки