Головна / УНІВЕРСИТЕТ / Прозорий університет / Новини / Події / На науково-методичному семінарі було предсталено результати виконавської практики магістрантів факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського

На науково-методичному семінарі було предсталено результати виконавської практики магістрантів факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського

   30 жовтня 2024 року відбувся другий у 2024-2025 н.р. науково-методичний семінар з удосконалення практичної підготовки здобувачів вищої освіти. Широкій публіці було представлено результати організації і проведення виконавської практики магістрантів факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського. Її успішне завершення мало вагоме значення для подальшого професійного життя кожного випускника мистецької спеціальності, адже метою практики є формування у магістрантів виконавсько-професійних компетентностей, набуття досвіду сценічного виконання мистецьких творів.

seminar mystectvo 1a

   На проведеному заході магістранти спеціальностей «Музичне мистецтво» та «Хореографія» засідчили свою професійну майстерність таких кваліфікацій, як керівник хорового колективу, концертмейстер, артист-вокаліст, артист оркестру, балетмейстер.

  Базами практики стали провідні мистецькі колективи України, серед яких Національний академічний театр опери і балету України імені Тараса Шевченка, Національна академічна хорова капела «Думка», Державний театр оперети, Національний симфонічний оркестр України та інші.

 Науково-методичний семінар мав двовекторну спрямованість. Перший вектор – методичний, завданням якого став аналіз проведеної роботи, другий вектор – художній – як демонстрація досягнень випускників-магістрантів у виконавській діяльності. Зверталася увага на складові сценічної дівяльності: організація концерту та його драматургія, висока якість застосованого художнього матеріалу та майстерність виконавців (артистизм, вольові якості, сформованість умінь виконавської саморегуляції, контакт з публікою).

  На семінарі було проаналізовано науково-методичні засади продуктивної сценічної діяльності кожного виконавця, організованої у відповідності до таких провідних принципів: виконавська самоактивність, мистецька рефлексивність, фахове самовдосконалення.

  На концерті–звіті прозвучали твори композиторів-класиків, народна та сучасна музика в інструментальному та вокальному виконанні. Вразили своєю яскравістю такі хореографічні номери, як «Горлиця» та «Іспанський танець».

seminar mystectvo 2

seminar mystectvo 3

seminar mystectvo 4

seminar mystectvo 5

seminar mystectvo 6

seminar mystectvo 7

seminar mystectvo 1

Відділ практичної підготовки