Семінари для гарантів освітніх програм університету

Попри непросту ситуацію з електропостачанням та повітряні тривоги ми продовжуємо навчати і навчатися. З 30.01.2023 по 02.02.2023 року відділ ліцензування та акредитації спільно з Центром моніторингу якості освіти, організаційно-методичним управлінням НМЦ та відділом аспірантури і докторантури провели семінари для гарантів щодо підготовки до акредитації освітніх програм в умовах воєнного стану.

Формат зустрічей був змішаним: учасники мали можливість доєднуватись у гуглміті або за умови відсутності повітряних тривог в аудиторії 231 центрального корпусу університету. Нам вдалося конструктивно та плідно поспілкуватися та подискутувати щодо:

  • особливостей процедури акредитації під час війни, зокрема обговорили алгоритм формування цифрових акредитаційних справ та дистанційної акредитації (обліковий запис гаранта, робота в електронній системі НА (відкриття кабінету гаранта, завантаження інформації) відстеження акредитаційної справи у системі НА та на сайті, взаємодія системи НА з ЄДЕБО);
  • заповнення відомостей про самооцінювання за критеріями (нормативні вимоги і документи Агентства щодо акредитації; функції гаранта, функції структурних підрозділів; змістове наповнення критеріїв та підкритеріїв. Інформаційні ресурси для належної організації акредитації ОП: нормативні і допоміжні документи Нацагенства (для заповнення самооцінювання). Інфоресурси НА: сайт, naqa wiki, фейсбук-сторінка та ютуб-канал. Нормативні документи та інфоресурси ЗВО);
  • структури, тематично-змістового наповнення освітніх програм, навчальної та робочої програм освітніх копонентів, а також силабусів;
  • системи внутрішнього моніторингу якості вищої освіти в університеті (система забезпечення якості освітньої діяльності та якості вищої освіти в Університеті: основні процедури і заходи. Система моніторингових заходів щодо організації якості освітнього процесу на ОП (рейтингове оцінювання науково-педагогічних працівників та структурних підрозділів, соціальний моніторинг, РКР тощо). Організація і проведення опитувань учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, науково-педагогічних працівників, випускників, роботодавців). Обговорення і оприлюднення результатів опитувань. Про рекомендації щодо удосконалення освітніх програм за результатами акредитацій ОП);
  • особливостей акредитації освітніх програм третього рівня (доктор філософії): критерій 10.

Матеріали для підготовки до акредитації освітніх програм та презентації семінарів розміщено на курсі у Moodle «Підготовка до акредитації освітньої програми та процедура акредитації» https://moodle.npu.edu.ua/course/view.php?id=7172 (реєстрація на курс тільки за корпоративними поштами викладачів).

Такі семінари були та є періодичними і традиційно відбуваються на початку або наприкінці кожного семестру. Загалом участь у них цього разу узяли понад 50 викладачів  університету, що є для нас дуже приємним.

 

2

3