3 жовтня 2024 року в УДУ імені Михайла Драгоманова відбулось дві важливі для колективу події, пов’язані з ушануванням пам’яті Володимира Бондаря, багаторічного декана факультету педагогіки і психології, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України, заслуженого працівника освіти України, гарного друга та чудову людину: І Всеукраїнські педагогічні читання «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України» та відкриття аудиторії імені Володимира Бондаря в гуманітарному корпусі.
1 жовтня 2024 року на педагогічному факультеті за сприяння ректора університету Віктора Андрущенка відбулось урочисте відкриття Тижня початкової освіти, присвячене Дню працівника освіти.
Актову залу гуманітарного корпусу заповнили студенти, викладачі, завідувачі кафедр педагогічного факультету, представники інших факультетів та інститутів, аби вшанувати всіх, хто день за днем творить маленькі чудеса у шкільних класах. Діти – це майбутнє, а вчитель – той, хто допомагає цьому майбутньому ставати світлим, добрим і мудрим.
28 вересня 2024 року Київський міський центр народної творчості та культурологічних досліджень за підтримки Департаменту культури КМДА проводив церемонію привітання аматорських колективів Шевченківського району Києва з присвоєнням (підтвердженням) звань народних (аматорських) колективів (студій) у культурно-мистецькому комплексі «Співоче поле». Концертну програму представляли народні колективи Будинку вчених НАН України.
Звання «Народний колектив» підтвердив Народний студентський театр «Вавилон» Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Це є свідченням наполегливої праці, творчих досягнень та відданості учасників театру мистецтву, та підкреслює важливість внеску у культурне життя суспільства в цілому.
В Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова 25 вересня 2024 року Центр безпеки життєдіяльності спільно з керівництвом студентського містечка провів тренувальне навчання «Дії співробітників та студентів університету в умовах надзвичайних ситуацій при оголошені сигналу "Повітряна тривога"».
У ході проведення тренувальних навчань були відпрацьовані практичні дії особового складу при оголошенні сигналу «Повітряна тривога» в гуртожитках університету, а також практичні дії санітарних постів з надання медичної допомоги потерпілим під час повітряної тривоги. Дбаймо про свою безпеку!
Представники Драгоманівського університету відвідали Український форум якості освіти UQAF-2024, організований Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти. Відкриття Форуму відбулося 25.09.2024 року під час пленарної сесії «Майбутнє освіти в Україні» за участі Голови Верховної Ради України Руслана Стефанчука, Міністра освіти і науки України Оксена Лісового, Міністра Кабінету Міністрів України Олега Немчінова та Голови Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти Андрія Бутенка.
28 вересня 2024 року Київський міський центр народної творчості та культурологічних досліджень за підтримки Департаменту культури КМДА проводив церемонію привітання аматорських колективів Шевченківського району Києва з присвоєнням (підтвердженням) звань народних (аматорських) колективів (студій) у культурно-мистецькому комплексі «Співоче поле». Концертну програму представляли народні колективи Будинку вчених НАН України.
Звання «Народний колектив» підтвердив Народний студентський театр «Вавилон» Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Це є свідченням наполегливої праці, творчих досягнень та відданості учасників театру мистецтву, та підкреслює важливість внеску у культурне життя суспільства в цілому.
Доцентка кафедри ЮНЕСКО Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Світлана Бабійчук за програмою «Стипендія імені Фулбрайта», що виконується Інститутом міжнародної освіти (Institute of International Education), перебуває нині як гостьовий дослідник (visiting researcher) у Гарвардській школі вищої освіти Гарвардського університету (Harvard Graduate School of Education, Harvard University, США).
Тема дослідження: «Формування кліматичної грамотності учнів інструментами супутникового моніторингу Землі».