Головна / НОВИНИ / Архів новин / Новини / РЕКЛАМА ТА ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В УКРАЇНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА: ТВОРИМО КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ

РЕКЛАМА ТА ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ В УКРАЇНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА: ТВОРИМО КРЕАТИВНІ ІНДУСТРІЇ

    Вас цікавить світ креативних індустрій? Хочете стати професіоналом у сфері реклами та зв'язків з громадськістю? Спеціальність "Реклама та зв'язки з громадськістю" (061 Журналістика) в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова — це ваш шлях до успіху! Наш університет пропонує освітню програму, яка поєднує в собі сучасні методи навчанняпрактичні навички та міждисциплінарний підхід. Ви здобудете знання, які допоможуть вам стати експертом у сфері реклами та PR, навчитеся аналізувати ринкові тенденції, розробляти ефективні рекламні кампанії та створювати стратегії зв'язків з громадськістю.

reklama 1

Вчимо стратегічному мисленню та плануванню


Реклама та PR передбачають не лише написання текстів, але й розробку стратегічних планів, створення креативних кампаній та управління брендами. Ви навчитеся визначати цільові аудиторії, аналізувати ринкові тенденції та планувати ефективні комунікаційні стратегії. Наші викладачі мають практичний досвід у журналістиці, маркетингу, політології, креативній сфері, проєктному менеджменті, гуманітарній експертизі, тому допоможуть Вам стати успішними фахівцями у динамічній сфері реклами та зв'язків з громадськістю. 

 

Культурологічний підхід 

Ми формуємо майбутніх лідерів у сфері реклами та PR, які здатні творити та впроваджувати інноваційні стратегії у креативних індустріях. Наш підхід до навчання включає не лише основні рекламні техніки, а й глибоке вивчення комунікаційних процесів крізь призму провідних інтелектуальних напрямів. Ви здобудете  навички критичного мислення, здатність аналізувати соціокультурні тенденції та ефективно впроваджувати ці знання у професійну практику. Наш підхід забезпечить глибоке розуміння людських цінностей, культурних особливостей та соціальних практик, що є важливим для розуміння сутності реклами та її впливу на суспільство. Обравши вищу освіту у Навчально-науковому інституті філософії та освітньої політики УДУ імені Михайла Драгоманова, ви отримаєте комплексну підготовку, яка зробить вас висококваліфікованим професіоналом у сфері креативних індустрій, до якої згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України «Про затвердження видів економічної діяльності, які належать до креативних індустрій» належить реклама та зв'язки з громадськістю.

reklama 2

Інновації, стратегії, вплив 


У сфері реклами та зв'язків з громадськістю важлива креативність. Ви будете вчитись розробляти ефективні рекламні кампанії, створювати візуальні образи та використовувати новітні технології для досягнення комунікаційних цілей. Спеціальність поєднує знання різних дисциплін: культурології, маркетингу, журналістики, соціології, психології, економіки та соціальних комунікацій. Такий підхід дасть змогу зрозуміти взаємозв'язки у сфері бізнесу та суспільства, що вкрай важливо для успішної роботи у сфері реклами та PR.

 

Активне студентське життя — запорука успіху 

Занурення у спеціальність починається з перших днів навчання в університеті, адже в наші студенти видають власну газету інституті видається власна студентська газета, організовуються креативні івенти, які потребують професійного супроводу фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю. Студенти Навчально-наукового інституту філософії та освітньої політики залучені до різноманітних міжнародних проєктів. Всі активні студенти та студентки залучені у творчі проєкти студентського самоврядування, яке сприяє згуртуванню молоді. 

 

Вступ 2024: сучасні спеціальності

Запрошуємо на навчання на бакалаврат спеціальності "Реклама та зв'язки з громадськістю" (061 Журналістика). Пропонуємо навчання на денній формі та на денній формі з можливістю оформлення індивідуального графіка. Також запрошуємо ознайомитись зі спеціальностями "Філософія", "Культурологія",  "Релігієзнавство",  "Освітня політика".  

Навчання на бакалавраті денної форми здійснюється в аудиторіях з дотриманням безпекових вимог. Детальніше про найбільш поширені запитання абітурієнтів про навчання в спеціальному огляді від приймальної комісії

reklama 3

Зробіть правильний вибір! Пріоритет № 1: Реклама та зв'язки з громадськістю (061 Журналістика) 

Обираючи спеціальність "Реклама та зв'язки з громадськістю" (061 Журналістика) в Українському державному університеті імені Михайла Драгоманова, ви робите вибір на користь багатогранної та динамічної професії, яка виходить далеко за межі традиційної журналістики. Долучайтеся до нашої спільноти, де навчаються майбутні лідери та лідерки креативних індустрій. Зробіть крок до успішної кар'єри у сфері креативних індустрій (медіа, реклама, PR, видавнича справа, мистецтво). Формуйте своє майбутнє разом з нами, створюючи інноваційні проєкти та впливаючи на суспільні процеси!

  

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ "РЕКЛАМА ТА ЗВ'ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ" (061 ЖУРНАЛІСТИКА)

🌐  Сайт для абітурієнтів

Більше про події нашого інституту у соцмережах

📘  Facebook  📣  Telegram  📸  Instagram 🎥  YouTube 

Навчально-науковий інститут філософії та освітньої політики