І Всеукраїнські педагогічні читання «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України»
3 жовтня 2024 року в УДУ імені Михайла Драгоманова відбулось дві важливі для колективу події, пов’язані з ушануванням пам’яті Володимира Бондаря, багаторічного декана факультету педагогіки і психології, доктора педагогічних наук, професора, дійсного члена НАПН України, заслуженого працівника освіти України, гарного друга та чудову людину: І Всеукраїнські педагогічні читання «Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. Адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України» та відкриття аудиторії імені Володимира Бондаря в гуманітарному корпусі.
Учасниками конференції стали представники закладів освіти з різних куточків України – Вінниці, Глухова, Закарпаття, Кам'янець-Подільського, Кривого Рогу, Львова, Одеси Полтави, Переяслава та ін.
Організатор – педагогічний факультет університету.
Модерував науковий захід – декан педагогічного факультету Тарас Олефіренко.
Пленарне засідання відкрив ректор університету академік Віктор Андрущенко, який у вітальному слові згадав чудові події з життя, які пов’язували його з Володимиром Івановичем, яскраві емоції та захопливі зустрічі, що залишилися у теплих спогадах.
Завітали на конференцію академіки Сергій Максименко та Іван Бех, які у виступі згадували теплим словом Володимира Бондаря, пригадували студентські роки, роки, які проходили пліч-о-пліч, події, що єднали…
На пленарному засіданні виступили Людмила Лисогор, Світлана Стрілець, Євген Лодатко, Іван Дробот та Богдан Андрусишин з аналізом наукової та практичної педагогічної спадщини Володимира Бондаря та особливостями реалізації освітніх реформ.
Доповіді на секційних засіданнях відбувалися за напрямами:
- функції адаптивного навчання студентів у процесі професійного й особистісного становлення нового вчителя в умовах воєнного стану та відновлення України;
- технології організації адаптивного навчання студентів професії вчителя в реаліях сьогодення;
- інтеграція освіти і науки як механізм забезпечення ефективності підготовки педагога в умовах воєнного стану та відновлення України;
- феномен гуманізму у професійній майстерності педагога в науковому поступі учнів В. Бондаря;
- стандартизація спеціальності 013 Початкова освіта: від галузевого стандарту за редакцією В. Бондаря до чинних стандартів вищої освіти;
- технології організації адаптивного навчання дітей у реаліях сьогодення.
Пресслужба університету